zondag 2 juli 2017

#32 Persoonlijk Photo Diary: Cyprus avonturen van Naomi

Jaaa! Hij is weer terug van weggeweest, onze Persoonlijk Photo Diary. Naomi is afgelopen week weer terug gekomen van haar halfjaar op Cyprus. De tijd is voorbij gevlogen! Jullie hebben al eventjes kunnen kijken naar het leventje hier op Cyprus in het weekje dat Robin er ook was, zie hier, hier en hier onze diary's van deze dagen, maar vanaf nu laten we jullie elke zondag weer zien wat wij allemaal beleven in een week. We horen dan ook graag of jullie dit leuk vinden om te lezen en of we hier mee door moeten gaan! Deze keer een diary van het Cyprus avontuur van Naomi. Kijk jij met ons mee?



M'n lieve zusje die ik 9 maanden niet had gezien is een paar weken geleden bij me langs gekomen op Cyprus. Zo leuk om elkaar weer te zien na zo'n lange tijd! 

Mijn favoriete Griekse tentje in Cyprus, Piatsa Gourounaki. Echt zo intens lekker én goedkoop eten. 

In Nicosia stikt het van de Healthy hotspots. Bij the Boys kun je heerlijke broodjes eten. Ik ben verslaafd aan het broodje met rode biet, geitenkaas, avocado en pompoen <3

Ondertussen is Robin thuis in het boek Pretty Happy van Kate Hudson aan het lezen. Echt een aanrader!

Lieve zusjes <3

De hele week hebben we genoten van al het lekkere Griekse eten. De Mousaka in het plaatsje Ayia Napa is echt hemels! 

Dipjes, salade, dolmades en pita's! 

Deze avond was ik jarig en heb ik samen met mijn zusje genoten van een heerlijk stukje zalm en een tonijntartaar bij Barrafino

Als verrassing kregen we dit ontzettend lekkere toetje. Dit was zooo intens lekker dat iedereen van ons er even stil van was. 

één van mijn favoriete tentjes in Nicosia: Silverpot. Wat kun je hier ontzettend lekker ontbijten. De granola die ze hier zelf maken is zoooo mega lekker. 

Kijk dit dan even.... 

Wentelteefjes en een broodje met gepocheerd ei, zoooo lekker!

's avonds weer een verrassingsdiner met al mijn vrienden hier! Zo lief. 

Voorafgaand aan het diner kon een fotoshoot natuurlijk niet ontbreken!

Een paar daagjes later kwam mijn lieve nichtje Femke op bezoek. We hebben het zo leuk gehad!

We zijn 3 daagjes wezen kamperen met een groep van 20 man op het strand. Wauw wat een avontuur! 

Check even deze uitzichten... 

Onze kampeerplek!

Cyprus is zoo mooi!

Sunrise walk om 05:30! 

Ik ontdek de laatste tijd nog meer leuke nieuwe tentjes in Nicosia, jammer dat ik over een week alweer weg ga. Dit schattige bakkertje 'Pi Bakery' kwam ik deze week ineens tegen. 

Bij het bakkertje verkochten ze ook een stuk auberginequiche met een salade. Gelijk uitgeprobeerd en het was hemels! 

Ontzettend lekker broodje bij Silverpot. Avocado, zongedroogde tomaat en parmezaan <3

Donderdagavond hadden we een afscheidsdiner van Isa bij D.O.T, ook weer zo'n parel van een restaurant waar de helft van de kaart vegetarisch en vegan is. Deze vegan spinaziepasta met verse groenten, peccannoten en basilicum was zooo ontzettend lekker. 

Laatste keer drankjes doen met dit groepje meiden.. Ik ga het hier zo erg missen... 

Mijn hoofd als er bijna eten op tafel stond....

Met mijn lieve vriendinnetjes Suzana en Rebecca! 

Het Cyprus avontuur zit er helaas weer op. Ik werd wel heel leuk ontvangen door mijn familie!


We hopen dat jullie de diary weer leuk vonden. Graag tot volgende week!

Liefs,

Naomi

1 opmerking:

  1. Jeetje dat heerlijke Griekse eten dat is dan geestelijke terging want je ziet allemaal lekkere dingen die ik ooit eens echt heb gegeten en nu die kwelling wel kijken maar niet eten. Hebben jullie el door wat je sommige mensen aandoet die niet naar griekenland kunnen of gaan. Lieverd het zag er weer zalig uit voor al op de foto,s een soort van kwijlen. Dank jullie voor al het moois en het lekkers liefs en een knuffel Oma.

    BeantwoordenVerwijderen