zondag 20 augustus 2017

#38 Persoonlijk Photo Diary: Party en verhuizen

Deze week stond bij Robin in het teken van verhuizen (wat niet vlekkeloos verliep) en Naomi feestte er op los met haar zusje bij Straf_Werk. Ook zijn we druk bezig met onze nieuwe website, want we willen heel erg graag dat onze nieuwe website snel online komt. Volgende week gaat Robin op vakantie naar Tenerife en Naomi heeft ook een drukke week voor de boeg. Kijken jullie mee naar onze week?

Hoe lekker zien deze taarten bij Dignita eruit?! Wij schreven een blog over deze healthy hotspot in de Hoftuin. 

Vet lekkere shake met Orangefit plantaardige proteïne poeder! 

Schilderen in Robins nieuwe huisje! 

Cultureel toeristisch dagje met Laurens! We moesten natuurlijk even de klomp in voor de foto. 

Zaanse Schans

Organic snoepjes van de IKEA. Een tip: schrijf van te voren al je artikelnummers op en race door het magazijn! + Koop alleen de dingen die je nodig hebt (wel moeilijk want: zoveel leuks)

Verhuizen: als je al een busje hebt gehuurd, maar er toch niet genoeg ruimte is en je zei dat je maar 10 dozen had en het er 20 bleken te zijn en er gelukkig een oud vrouwtje lief genoeg was om nog even op een kastje te passen... Maar het is wel gelukt!

We hadden bij Borent een busje gehuurd, helemaal top natuurlijk, alleen een werkend busje zou wel heel fijn zijn. Uiteindelijk na veel aandringen een nieuw busje gekregen, maar daar wel 2 uur vertraging door opgelopen... 

Met Mandy in de bus! HAHAHA

Deze Mexicaanse groenteschotel met avocado staat binnen no-time op tafel. Het recept komt snel online!

Robin maakte deze zoete aardappelsoep met harissa en haricot verts. Het recept staat al online. 

Robin heeft eindelijk ook vakantie en gaat lekker naar Tenerife. Voor elke vakantie maakt ze zo'n leuk boekje! Als je tips hebt, dan hoor ik het graag! 

Het pondje naar noord en de 'skyline' van Amsterdam. Ik vind het pontje altijd zo leuk <3. 

Snackbowl voor Robins mama bij de Jumbo gehaald. De Jumbo versmarkt heeft een uitgebreide corner met vers bereide maaltijden. Ik vond het zelfs iets veganistisch met spelt, spinazie en zongedroogde tomaten. Heerlijk! 

Met dit bed is de allerliefste vader van de wereld maar liefst 8 uur bezig geweest. Het heeft wel ontzettend veel bergruimte wat in een kleine kamer heel handig is. Ik heb ontzetttttend veel kookspullen (gekocht en gehad), maar dit hoef ik nu niet meer te gebruiken. Ideaal om het in op te bergen. 

Heel blij met deze kleur van Flexa op de muur en mijn nieuwe kamer! 

Van een oud kistje kun je echt makkelijk een nachtkastje maken. Ik heb het in dezelfde kleur als de muur geschilderd! 

Nog wat leuke dingetjes! Vaasjes van Loods5 en Karwei. PS. hoe mooi zijn de bladeren van mijn bananenplant? Heel blij mee. Hij koste maar 8.95 bij Hornbach. 

Bij haar ouders maakte Robin deze snackbowls. Haar ouders aten deze met zalm en avocado...

... en ik at deze veganistische snackbowl met falafel, zoete aardappel en hummus. Ontzettend lekker, makkelijk en met maar 6 ingrediënten. Beide recepten komen snel online. 

Gister ging ik met mijn zusje naar Strafwerk, een heerlijk festival bij Blijburg. Het was super leuk!

Perfect breakfast voor op de zondagochtend. Chocolatepancakes met banaan en walnoten. 


Hoe was jouw week?

Liefs,

Robin & Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten