maandag 9 oktober 2017

#45 Persoonlijk Photo Diary: lekker uiteten!

Hi allemaal! Het dagboekje van deze week staat weer online. Deze week hebben we veel gegeten en andere leuke dingen gedaan. Kijken jullie mee?













Mooi he, het IJ!

Samen met Simone naar de Vegan Junkfood Bar in de Pijp. Ik had de Classic Shawarma. Vet lekker! 

's Avonds ging ik naar de Hitmans Bodyguard. Best wel een leuke film! 

Yes ik ben zo blij met al mijn plantjes en de kleur op de muur! 

Samen eten met Kaoutar. Ik had zelf pizza gemaakt met een volkorenbodem van de Jumbo, tomatenpuree en gegrilde groenten met oregano uit de oven.

Op vrijdag ging ik bij opa en oma eten. Lekker een boerenkoolstamppot. 

Samen met mama nog meer plantjes gekocht!

Afgelopen dinsdag was ik voor mijn stage bij een masterclass over Social Media, waarin ik alles geleerd heb over hoe je als (horeca)bedrijf social media kunt inzetten. Super inspirerend en leerzaam!

Nieuwe receptjes aan het uittesten weer op stage. Deze week onder andere de Koreaanse Bibimbap. 

Ik heb mijn bananenplantje gestekt, maar hij heeft het wel een beetje moeilijk. Ben benieuwd of-ie het gaat overleven.

Samen eten met Simone. Een recept van The Green Hapiness een beetje gecustomized. Het is boerenkool met pompoen en Za'atarkruiden, zoete aardappel, zongedroogde tomaatjes, oesterzwammen en pompoen-haverballetjes! 

's Avonds gingen we naar een feestje bij Radion. Best wel leuk! De locatie is wel tof, alleen weet niet of ik zo fan ben van een zaal die trapsgewijs is opgebouwd. 

Burgerrrrrrrrr time! 

Nog steeds op zoek naar de lekkerste nacho's van Amsterdam. Deze keer gesmuld bij Cannibale Royale

Veganistische maaltijden moeten ook getest worden op stage: Tempeh noedels met groenten en teryiaki saus. 

Afgelopen vrijdag at Naomi samen met haar nichtje Femke bij Market33. Deze kleine pitabroodjes waren ontzettend lekker! 

's avonds gingen we naar een concert van Gavin James. Wauw, het was zo mooi!


NEEEE, een lekke band. Ik haat dit zo intens... Precies toen ik naar de film wilde gaan. De film Stronger is btw wel een aanrader! 

Deze hummus is zo mega lekker!

Dit was onze week weer! Hoe was jouw week? 

Liefs, Robin en Naomi 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten